About Me

My photo
he is a boy with a total confusion (is this right?) on his head. full with dramas over circumstances that he don't even wanna be in.

Thursday, January 5, 2012

adil

aku tak tamak, serious. aku nak kau ada situ, berdiri senyum tengok aku.aku nak kau,bukan tiket foster the people.bukan.okay
lawak, tapi sumpah aku gelak. aku gelak kan? hahaha.
aku kejam,aku tau aku kejam. tapi cuba kita pusing belakang tengok sebab tuh kenapa.aku sayang kau,aku sayang apa yang kita ada.tapi kenapa tak adil?aku tetap rasa tak adil walau aku tak tamak.okay.sakit dowh,serious aku sakit,aku takleh nafas bila pikir kat kau.babi emo tulis nih dengar lagu emo kan?hahaha celaka lah aku.okay post paling merepek.tapi ingat nih,ambik simpan.aku sayang kau.tuh aku berani kerat tangan keluar darah.hahahaha.bodoh kan?

1 comment:

Anonymous said...

Dah seratus kali baca. Tak ubah.